tisdag 12 april 2011

Om denna blogg

Efter ett antal månaders fundering så har jag nu bestämt mig för att på nytt börja blogga igen. Jag har haft några anonyma bloggar förut som jag dock har avslutat av olika anledningar, men har känt att jag saknat bloggandet lite till och från, så ger det en ny chans.
Kommer att skriva i bloggen enbart för min egen skull, så kommer att försöka hålla mig ifrån tävlingen (mot mig själv?) som lätt uppstår, hur vida jag har noll läsare eller fler. Även pressen att känna att jag måste uppdatera med en massa meningslösa inlägg för att behålla mina fem läsare jag kanske har. Påstår dock inte att det kommer att bli en blogg utan meningslösa inlägg, för sådana finns väl inte? I och för sig så är det ganska så individuellt vad som anses vara ett meningsfullt inlägg eller inte. Kort och gott, jag kommer att uppdatera när jag har lust.

Min blogg kommer antagligen att innehålla det mesta som rör sig i min tankeverksamhet, kan inte på förhand säga vad detta innebär, då jag inte vet. Värt att tillägga är att även detta kommer att vara en anonym blogg, så gott som det går. Kommer alltså antagligen inte dela med av vissa privata tankar och händelser i mitt liv.


Cloud of my own rain.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar