fredag 15 april 2011

Water for Elephants

Idag är det den 15 april, vilket betyder att Water for Elephants har premiär här i Sverige. Vilket även betyder att det finns ännu en film att se med Robert Pattinson! (Eller kanske inte med honom då..)
Och ja, jag är en utav många trånande tjejer som skulle göra nästintill vad som helst för att få träffa honom. Men jag vill inte vara ett jobbigt skrikande fan, som förföljer honom. Utan mer, vara hans vän.. Hehe okej, jag vet, jag är inte ensam om det. Men ändå.
För mig blir det tyvärr ingen bio idag. Men har inte ekonomin till det så har man inte, fattar inte varför det ska vara så dyrt att se en film på bio. Fast hade antagligen inte gått ändå, då jag får panik utav att vistas på offentliga, sociala platser. Så känns inte sådär extremt lockande att sitta instängd i ett rum fullt av folk.




Här har ni trailern till Water for Elephants.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar